یسنانازنازییسنانازنازی، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

دختر من یسنای من

خوش آمدی ماه مهمانی خدا

1391/5/1 1:24
667 بازدید
اشتراک گذاری

دروازه ‏های آسمان گشوده می‏شود و زمین، در ستاره ‏باران میلادی بزرگ، به هلهله می‏نشینددر نیمه راه برکت ‏خیز رمضان، رایحه شکوفه‏ های یاس است که کوچه‏ های مدینه را آکنده است.
حسن علیه‏ السلام با چشمانی علوی می‏آید و افق، رسیدن ارجمندش را دف می‏کوبد. صدای آمدنش، طنین مهربانی و کرامت است. شانه‏ های صبورش را زمین به تجربه می‏نشیند؛ آن‏چنان‏که سمفونی سکوتش را.
او با نگاهی از جنس باران می‏آید و آب‏های آزاد جهان، ماهیان تشنه دلش را میزبان می‏شوند.
هرگز غروب نمی‏کنی
کوه یعنی تو؛ ولی تو را نادیده انگاشتند و تحمل بی‏پایانت را بی‏شرافتان تاریخ، اینچنین به جولان نامردمی کشاندند.
آسمان، تویی که وسعت دلت، زبانزد آب‏های زمین است.
ای فرزند حماسه و رأفت! تو آن بهاری که دستان خونریز خزان را یارای به خاک ریختنت نیست. جاودانه ‏ای؛ آن گونه که عشق‏خواهی تنید؛ آن‏چنان که باران، رگ‏های خاک را.
ایمان داریم که طلوع مبارکت را هرگز غروبی نیست.
ای حسن بی‏نهایت!
از بازوان حیدری علی علیه ‏السلام ، تا لبخندهای معطر فاطمه علیهاالسلام نور ابدی توست که کوچه‏ های جانمان را روشن کرده است.
آسمان در آسمان، سپید پرواز توست که این‏چنین، قفس ستیزمان کرده است.
ای حسن بی‏نهایت! طراوت پندارت را با کدام گلستان بگوییم که شکفته نشود؟
وقار نگاهت را با کدام کوه بگوییم که سر به تعظیم، خم نکند؟!
تو از گفت‏گوی مهتاب آمده ‏ای؛ با کلامی که خورشید می‏پاشد. در معطر صدایت، نفس تازه می‏کنیم و آینه‏ های حضورت را به استقبال، شکوفه می‏پاشیم.

رمضان مبارک

چند روز پیش وقت نماز ظهر داشتیم بادخترم دوتایی نماز میخوندیم مثل همیشه دیدم واقعا باچه حوصله ای نازنینم بامن میشینه و بلندمیشه حتی بعضی وقتا نماز ظهرم شانزده رکعت میشه و دخترم فداش بشم احساس میکنه باید همراه بامن همشوبخونه وهمین کارم میکنه بااین تفاوت که درعرض چهار رکعت دوسه بارمیره سریخچال آب میخوره ومیاد گاهی هم پامیشه چادر من و جانمازم رومرتب میکنه ولی خوب بازم زیاد خسته میشه انشالله خدای مهربون نماز هردو مون رو بخصوص تواین ماه مبارک قبول کنه و مارو جزو بندگان صالحش قراربده. الهی آمین. دیروز آخرنماز گفتم بیا دعاکنیم من دعرو میگم و توهم بعد من تکرارکن بعد چنددعا گفتم خدایا مامان بزرگ و آغاجون همیشه سلامت باشند دخترم بعد من تکرار کرد خدایا مامان بزرگ و آغا جون فردا بیان خونه ما. ومن اون لحظه چقدر متاسف شدم برای خودم که چرا به جای اینکه بگم دخترم دعاهای منو تکرارکن نگفتم دخترم دعاهات رو خودت به خدا بگو . واقعا انسان به این کوچکی هم که حتی یکسال هم نشده که معنی خداو دعارو فهمیده حرفایی داره که با خدای خودش بزنه و خواسته ای که به خاطرش دست به دعا برداره . خداوند همه ی خواسته های خوبمون رو اجابت میکنه انشالله. همونطور که اولین خواسته ی در اولین دعای فرشته ی من رو هم اجابت کرد و صبح فردای آنروز زنگ زدیم و مامان بزرگ و آغاجون و عمه و عمو رو واسه افطاری دعوت کردیم خونمون و چقدر به دختر با احساساتم خوش گذشت.

 

نازنینم فدات  یسنایم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

ماماني
1 مرداد 91 9:30
با سلام خدمت شما و دختر گلتون ممنون كه به ما سر زديد .ايشاا... سايه شما و همسرتون هميشه بالا سر دخمل نازتون باشه.در ضمن ممنون كه مارو لينك كرديد.با زهم به ما سر بزنيد.روي گلتونم ببوسيد
مامان يگانه
2 مرداد 91 9:49
ممنون از لينكتون ما هم شما رو لينكيديم
مامان آمیتیس
4 مرداد 91 14:37
سلام... چه دختر ماهی.... ماشاا... ژستاش مث دختر منه.... بوس واسه یسنا جون
مامان آمیتیس
4 مرداد 91 14:42
من شما رو لینکتون کردم.... فدات بشم یسنا جون
مامان آمیتیس
4 مرداد 91 23:19
سلام... ممنون لینکمون کردین.... رمزو خصوصی براتون فرستادم
lمامان پرنیا هدیه خوب خدا
8 مرداد 91 10:30
سلام منو پرنیا عکسای یسنا جونو دیدیم خیلی نازه بووووووووووس از طرف پرنیا
مامان آمیتیس
14 مرداد 91 0:08
سلام. نماز و روزه هاتون قبول حق باشه. التماس دعا. یسنا جونو ببوس
الهه مامان یسنا
14 مرداد 91 12:20
سلام مامان یسنا عکس یسنا رو توی مسابقه شرکت دادم واسه سرگرمی. دوست داشتی یه سری بزن و باز اگه دوست داشتی رأی بده http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php قربون این دختر برم با نماز خوندنش واسه من هم دعا کن گلکم
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 20:27
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
الهه مامان یسنا
17 مرداد 91 14:35
دفعه دیگه که جایی مسابقه بود حتما خبرت میکنم راستی ممنون یسنا دوم شد
مامان گلبرگ و گیسو
17 مرداد 91 15:54
سلام تولد یسنا جووووووووووووووووونم پیشاپیش مبارک
مامان يگانه
18 مرداد 91 0:00
ماماني به يسنا جون بگو براي ماهم دعا كنه
الهه مامان یسنا
19 مرداد 91 18:22
سلام وبلاگ کودک من باز یه مسابقه گذاشته دوست داشتی شرکت کنی این آدرسشه: http://koodakeman91.niniweblog.com/
سپیده
19 مرداد 91 20:11
سلام. مسابقه شماره 2 شروع شد. دوست داشتید شرکت کنید.
سپیده
20 مرداد 91 15:34
شما عکس مورد نظر رو اپلود می کنید و ادرسشو برام می زارید و یا عکس مورد نظر رو تو وبلاگ خودتون بزارید منم کپی می کنم.
مامان آمیتیس
21 مرداد 91 5:09
خدایا تقدیر مرا خیر بنویس... آنگونه که آنچه را تو دیر میخواهی من زود نخواهم و آنچه را تو زود میخواهی من دیر نخواهم
مامان آمیتیس
24 مرداد 91 4:25
خصوصی
مامان مهنا
25 مرداد 91 18:11
یسنا خانومی برای ماهم دعا کن
مامان آمیتیس
28 مرداد 91 18:29
سلام دوست عزیزم. عیدتون مبارک.... نماز و روزهاتون قبول حق باشه
الهه مامان یسنا
2 شهریور 91 3:42
تولدت مبارک یسنا جون
مامان يگانه
3 شهریور 91 0:07
ماماني كجايي؟ چرا آپ نميكني؟
مامان آمیتیس
25 مهر 91 7:21
سلام. خوبید؟ خیلی وقته خبری ازتون نیست؟ نگرانتون شدم
مامان مهنا
7 آبان 91 16:23
چرا نیستی خوشگل خانوم