یسنانازنازییسنانازنازی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دختر من یسنای من

بابا کشون

1390/2/26 23:55
245 بازدید
اشتراک گذاری

گنجشگک کوچول موچول مامانی امشب قصد جون باباروکرده بود نمیدونم در طول این ٢٢ ماه در کنار هم بودن دختر ناز من چه کینه ای ازبابایی تودلش داشت که بالاخره امشب بازدن گوشت کوب بزرگ چوبی اون هم ازپشت سر بابایی انتقامش رو گرفت وقهقهه ای ازته دل سرداد.

بله امشب وقتی بابای یسنا گلی درحال جستجوی پیچ اسباب بازی یسناخانم ازروی فرش بود دخترم باگوشت کوبی که ازروی میز برداشته بود (من درحال شامپزی بودم ) محکم زدتوسربابایی وبابایی هم فقط یکبار گفت آخ ودیگه دقیقه هاتوکمابود .من ازهمه جابی خبر که با شنیدن فریاد بابایی خودمو به اونجارسونده بودم  بعداز به هوش اومدن بابایی همه چی رو فهمیدم وواقعا علیرغم ناراحت بودن برای کله پف کرده بابایی نتونستم جلوی خنده ام رو بگیرم وشروع کردم باصدای بلند خندیدن . یسنا ی بلا هم دید من دارم میخندم خوشحال شدواز سکوت چند دقیقه ای دراومد و گفت مامان (دم ) وادای باباش رو در اورد یعنی اینکه مامان من باباروزدم وصدای دم دراومد (صدای خوردن گوشت کوب  به کله بابا)  وبابا هم اینطوری افتاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نن آقا
26 آذر 90 1:06
سلام نصف شبی کلی از کلمه "کله پف کرده بابایی "خندیدم خدا انشااله دخترت رو حفظ کنه /خودشماهم بدنیست نویسندگی طنز را شروع کنید زبان نوشتاری تون خیلی قشنگه
پریا
26 آذر 90 10:39
سلام. خیلی خندیدم.دختر قند عسلی دارید، خدا حفظش بکنه انشاء الله. من از عکس زیبای یسنا جون در تهیه لوگوی مسابقه جشنواره یکسالگی نی نی وبلاگ استفاده کردم. اگه خوشتون اومد از تاریخ 1 تا 9 دی به ما رای بدهید. کد انتخاباتی محمدصدرا 107 می باشد. با تشکر از شما