یسنانازنازییسنانازنازی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دختر من یسنای من

شادی پارک

1390/2/15 2:15
203 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعداز ظهر برای جلوگیری از دلتنگی وبهونه گیری شما دختر لوس ،بابایی پیشنهادداد بریم هم چرخی تویشهر بزنیم و هم اینکه شمابری پارک. میدونی گنجشک من همین که ازدور پارک رو میبینی چه قشقرقی به پا میکنی پات پات دادا دادا  حتی اجازه نمیدی بابا جای پارک پیدا کنه فکر میکنی بابایی نمیخواد نگه داره بابا رو صدا میکنی مثلا بابایی نگه دار ردنکن

تصاویر جوجوی من درشیطان کوه

   

                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

منامامان یسنا
24 آذر 90 21:55
سلام دختر نازی دارین خدا حفظش کنه.اسمدخمل منم یسناست.البته 3ماهشه.خوشحال میشم قابل بدونید به دیدنمون بیاین.
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
25 آذر 90 0:00
سلام . دختر بامزه ای دارین.رشت زندگی می کنین؟ من رشتی هستم. به من سر بزنید.