یسنانازنازییسنانازنازی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دختر من یسنای من

حالایه همبازی داره یسنا

1391/2/17 22:12
443 بازدید
اشتراک گذاری

ج  و  جو       ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

امروز توراه برگشتن از کتابخونه چشم یسنا گلی افتاد به یه جعبه ی رنگارنگی کنارخیابون دستموگرفت ومنو کشید تا رسیدیم کنار اون جعبه ی رنگارنگ ودیدیم بله جوجوهای کوچولوی رنگی خیلی خیلی دوست داشتنی چند دیقه وایسادیم نگاهشون کردیم واخرش یه دونه که ازهمه زرنگتر بود گرفتیم و اوردیم خونه و تازه شروع شدجیغ و دادو هیجان و ذوق و شوق واسه این مهمون کوچولوی نازما.حالا اگه بگم یسنا خانوم درحین بازی و اب وغذادادن  به این موجود کوچک مظلوم حسودی هم  میکرد و میکنه هیشکی باورش نمیشه واقعا خودم هم خیلی تعجب کردم وقتی گفتم یسنا جون یه لحظه ساکت بمون بذار جوجو بخوابه دیدم یسنا چنان لگدی زد به این بدبخت بیچاره ازهمه جا بیخبر که این بیچاره چند پشتک زدو با برخورد به کابینت متوقف شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آریا
17 خرداد 91 18:54
سلام یسنا .هی این جوجوی تو هم خیلی باحال ها !!!!!!!!!!!!!!!آریام
الهه مامان یسنا
8 تیر 91 0:29
چقدر شما نازی عزیزم