یسنانازنازییسنانازنازی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دختر من یسنای من

جشن تولددرعالم یسنا

1390/12/28 16:03
232 بازدید
اشتراک گذاری

دراثراصرارهای پی درپی یسناخانم که میگفت باباجون تولدمیخوام من تولدمیخوام -که منظورازتولدفقط کیک تولدبودوشمع تولد-امروز وقتی یسناجون درحال خواب نیمروزی بودما تصمیم گرفتیم این آرزوی کوچک دخترمون رو که البته درنظرخودش آرزوی بزرگی بودرو براورده کنیم و براش یه جشن کوچولو که کیک وشمع هم داشته باشه بگیریم چون معمولا تو جشنهای سه نفره ی ما از همه ی خوراکیها پیدا میشه بجز کیک.بابایی رفت یه کیک کوچولو گرفت وآوردخونه.بعدازبیدارشدن یسناجون آماده اش کردم گفتم میخوایم عکس بگیریم وبه این بهانه نشوندمش رو مبل وکیک رو آوردم وای وقتی کیک رودیدیه جیغی کشیدکه انگار چی دیده نزدیک چنددقیقه یکسره جیغ کشیدوبعد هم ساعتها خوشحالی وبازی وشادی داشتیم.

 

ی س

 

ن ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرزوهای رنگی
10 اردیبهشت 91 16:39
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان .اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان را ازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید واگر خوشتان آمد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید
مامان یسنا
12 اردیبهشت 91 16:47
چقدر این رویاهای بچه ها میتونه دست یافتنی بشه اگه ما بزرگترها باهاشون همکاری کنید. یسنای من آرزو میکنم همیشه به آرزوهات برسی
آریا
17 خرداد 91 19:05
سلام دختر خاله...... این روز که تولد تو نیست که .......