یسنانازنازییسنانازنازی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دختر من یسنای من

ریاضی به زبان یسنایی

1390/11/24 1:56
302 بازدید
اشتراک گذاری

علاقه بیش ازحدیسناکوچولوبه کتاب وکیف ومدرسه من روکه واقعاشگفت زده کرده کتاب خوندن ونقاشی کشیدن و رودیوارونوشتن و جزوه های بابایی بیچاره روخط خطی کردن و هزاران خرابکاری دیگه مثل این دیگه شده اصلی ترین وسرگرم کننده ترین بازی یسنا خانوم .دیگه نوشتن روی یخچال وکابینت وفرش واسش تکراری شده امروز داشت رو صورت من بیچاره نقاشی میکردوبعدباپاک کن پاک میکرد. حالا یه چیزجالبتر اینه که مثلا میخواد رو وایت بردش یه خورشیدبکشه دایره اش رو میکشه میخواد خطهای دورش رو بکشه خط رو اونقدر دراز میکشه ازوایت برد هم میاره بیرون و یه مترهم رو دیوار ادامش میده خط رو. یکی دوروز پیش کتابهای پارسال پسرخالش آقا آرتین رو که اول ابتدایی بود برداشته آورده خونه و شب وروز داره مطالعه میکنه انگارکه کنکورداره وچندروزبیشتر نمونده به امتحانش

حالا کتاب ریاضی اول دبستان به زبان یسنایی

  

یسناجون بگوببینم اینا چیه؟

-اینا کبابه

این ؟

اینا هم نمکدون

این چیه یسنا؟

-این هم موز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مریم
3 اسفند 90 18:07
ای جونم قربون کبابت برم
مامان یسنا
10 اسفند 90 16:23
وای خدایا چه بامزه!! قربون کباب گفتنت!!!!! دختر منم یسناست و 2 ساله دوست دارم باهاتون دوست بشم
مامان یسنا
13 اسفند 90 17:25
با افتخار لینکتون کردم
مامان طاها
18 اسفند 90 18:10
سلام عزیز جووون واسه این کار باید کد نویسی کنید اون خانمم که شما میگید عکسهای بچه شو به اندازه دلخواهش آماده کرده بود و آپلود کرده بودو برای من آدرسشونو ارسال کرد منم کدشو براش نوشتم شما هم اگر مایل بودید عکسهاتونو با توجه به اندازه آپلود کنید و آدرسشو برام بفرستین تا براتون کدشو بنویسم. اینم آدرس اون وبلاگه که عکسهای کوچولوشو با توجه به سن تو وبلاگش گذاشتیم. http://sina1390.niniweblog.com/ -------------------------------------------------------------------------------- وبلاگ زهرا ناز نازی هم اینجوریه. اینم آدرسش: http://zahra1389.niniweblog.com
مامان آنیسا
25 اسفند 90 1:40
سلام ممنون که بهمون سرزدین بوس برای یسنای گلم با این همه استعداد