یسنانازنازییسنانازنازی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

دختر من یسنای من

کدبانو ی کوچک

1390/10/12 2:26
256 بازدید
اشتراک گذاری

آرزویم این است نطراوداشک درچشم توهرگز

مگرازشوق زیاد

وهرگزنرودلبخندازعمق نگاهت

وبه اندازه ی هرروزتوعاشق باشی

عاشق آنکه تورامیخواهد

وبه لبخندتوازخویش رها میگردد

وتورادوست بداردبه همان اندازه که دلت میخواهد

 نازنین من امروز احساس مسئولیتش گل کرده بود ومیخواست در مقابل اون همه ریخت وپاشهاش توظرف شستن(که میدونم هدف اصلیش آب بازی وریکا حروم کنی بود) به من کمک کنه  ومثلا منو خوشحال کنه دستش درد نکنه الهی که آخرسر تمیز کردن آب رو درکابینت روهم به کارهای من اضافه کرد

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهنا
15 دی 90 14:08
وای نیگاش کن اینو خانم کدبانو اینم بوس برای تو دخمل
مامان مهنا
9 بهمن 90 17:56
سلام کجاااای دیگه اپ نمیکنی ب منم سر بزنم