یسنانازنازییسنانازنازی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

دختر من یسنای من

گزیده ای ازشیرین زبونیهای بلبلم

1390/9/19 1:32
318 بازدید
اشتراک گذاری

تواین پست میخوام کمی هم ازشیرین زبونیهای خوشگلم بگم نازنینم انقدرحرفهای شیرین وخنده داری میگه که نمیتونم به خودم اجازه بدم که  اون جمله ها به فراموشی سپرده بشه و جایی ثبت نشه آخه ازیه طرف هم بی انصافی میشه چون خیلی اتفاق افتاده وقتی من ناراحتم وحوصله ی هیچ چی روندارم با یک جمله خنده دار دخترنازم کلی خندیدم و از ناراحتی دراومدم . از خدامیخوام همیشه خنده برلبان همه ی مادران وهمه ی فرزندان دنیا باشه .انشاالله

 

یسنای من این روزها وقتی یه کاربد میکنه مثلا آب رو میریزه روی فرش یا هرخرابکاری دیگه ای زود میاد پیش من وبه من میگه مامان من دختل خوبی ام آله؟ ومن میفهمم که این دخترخوب من صددرصدیه دسته گلی به آب داده آخه درطول روزچندبار این اتفاق میافته واین جمله روبه من میگه.

   

چندروزپیش ناخواسته چون مشغول بازی بود کنترلش از دستش دررفته بودویه ذره توشلوارش جیش کرده بود اومد توآشپزخونه کنارمن وایسادوباناراحتی گفت مامان من حرف مامانی وگوس میکنم آله؟

 

 

باهم بخندیم : یه روز داشتیم میرفتیم خونه خواهرم توماشین من به یسناگفتم یسناجونم قول میدی خونه خاله منو اذیت نکنی ؟

-نه

-چرا؟

-آخه الان سبه مزاغه بسته ست فلدابهت میدم باسه؟

-چی میدی دخترم ؟

-گل

ومن تازه متوجه شدم که ای وای دخترم فکر میکنه منظورمن اینه که  گل بده به من هاهاهاهاها. بعازدقیقه هاخنده من وبابایی سعی کردیم بهش بفهمونیم که منظورمون چیه . گفتم مامانی ببین من الان به بابایی قول میدم ودست بابایی روگرفتم که مثلا بهش قول دادم وقتی دستم روکشیدم یسنا دادزد گل افتاد گل افتاد ومن فهمیدم که نه واقعا دخترمن خودشوزده به اون راه و قصد فهمیدن هم نداره و دیگه بی خیال شدم البته من از این خیلی خوشحالم که چقر دخترراستگویی دارم چون همونطور که به من قول نداده بود که شلوغ نکنه به ناقولش وفاکردو تا میتونست اتاق پسرخالش رو بهم ریخت .

 

                                   

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آنیسا
28 آذر 90 23:47
سلام امیدوارم همیشه وهرجا در کنار هم شادوسلامت باشین گل دختر نازتو ببوس خوشحال میشم بازم بهمون سر بزنین گل از طرف آنیسا برای یسنا کوچولوی نازودوست داشتنی
عمه ی سامیه
29 آذر 90 20:30
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´ ´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´ پيشاپيش ´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´يلدايتان مبارك باشداااااا´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶


عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
30 آذر 90 0:16
سلام یلدا مبارکککککک!!!!!!